Гарантія та сервісне обслуговування

Власники витяжок для манікюрних столів торгової марки Teri™ отримують не лише неперевершений продукт, а й найкращий сервіс!
На всі витяжки нашого виробництва поширюється гарантія від 24 до 36 місяців залежно від моделі витяжки.
Дата продажу заноситься в гарантійний талон і в нашу базу пристроїв, що дозволяє отримати гарантійне та сервісне обслуговування навіть у разі втрати гарантійного талону.
Серійний номер та модель заносяться у гарантійний талон та на витяжку.
Сервісним обслуговуванням протягом гарантійного терміну є ремонт або заміна пристрою, що вийшов з ладу.

Сервісне обслуговування здійснюється наступним чином:
1) Покупець повідомляє про проблему телефоном, через месенджери або через форму нижче;
2) Якщо проблему не вдалося вирішити віддалено, надсилає витяжку Новою Поштою (дані повідомить сервіс-менеджер);
3) Як тільки прилад прибуває на Нову Пошту, представник сервісного центру перевіряє його та віддає в ремонт. Як правило, ремонт виконується впродовж 24 годин з моменту отримання пристрою. Витрати на пересилання оплачуємо ми впродовж всього гарантійного терміну.

Якщо термін гарантії минув, ми проведемо ремонт витяжки в нашому сервісному центрі за додаткову плату. Негарантійний ремонт, а також витрати на пересилання оплачує покупець.

Товар можна повернути протягом 14 днів після покупки та отримати 100% його вартості у разі, якщо він зберіг товарний вигляд і не був в експлуатації (фільтри – якщо не порушена цілісність індивідуального пакування).
Транспортні витрати на пересилання сплачує покупець.

Гарантія анулюється, якщо виявиться, що прилад експлуатувався неналежним чином.

Неправильною експлуатацією витяжки-пилососа для манікюрного столу виробництва компанії Тері вважається:
1. Попадання всередину приладу будь-якої рідини;
2. Фізичне пошкодження приладу, потрапляння сторонніх предметів у лопаті крильчатки вентилятора або блок електронного управління;
3. Надмірне засмічення приладу, викликане рідкісною зміною або чищенням фільтра для пилу, що може призвести до блокування або перегрівання вентилятора;
4. Перевищення допустимих параметрів електроживлення – 220-240 В;
5. Втручання сторонніх осіб у конструкцію чи електричну схему приладу.

У разі виявлення слідів неправильної експлуатації сервісний центр залишає за собою право провести ремонт приладу за обумовлену з покупцем вартість.

Рекомендується витрушувати пил із фільтра після кожного клієнта. Фільтр для пилу можна прати вручну, але використовувати лише після повного висихання. Рекомендується заміна фільтра кожні 30 днів.

Не створюйте перешкод для виходу повітря з витяжки, інакше її потужність впаде і пил не всмоктуватиметься.

Всі питання щодо встановлення, експлуатації та ремонту витяжок нашого виробництва можна поставити за телефоном/телеграмом/вайбером за номером +380993211192 з понеділка по п’ятницю з 10 до 17 години, а також в онлайн чаті на сайті та через форму зворотнього зв’язку розташовану нижче.

10 + 13 =