Сьогодні поговоримо про те, що дратує клієнтів в майстра.

Якісним манікюром вже нікого не здивуєш, дизайнами також. Навіть сервіс вже поволі перестає кульгати і вчиться ходити. Тепер за свої гроші люди хочуть отримувати не тільки нігті.

Проводячи з вами свій час, вони хочуть перебувати в атмосфері краси і спокою. Вони чекають, що ви зарядите їх своєю енергетикою, будете людяні і проникливі.

Як бути таким майстром, до якого хочеться повертатися?

Список того, що дратує клієнтів або «роби все навпаки і клієнти будуть твоїми».

СВАРИТИ ЗА ЗАПІЗНЕННЯ, СКАСУВАННЯ ЗАПИСУ АБО ПЕРЕНЕСЕННЯ. ВІДМОВЛЯТИ В ПРОХАННІ ЗАПИСАТИ ДУЖЕ ТЕРМІНОВО.

одяг для майстра манікюру

Людина або спізнюється завжди і всюди, або в неї стався форс-мажор. Ні в одному з цих випадків ви нічого не зміните.

Проявіть гнучкість, запропонуйте інший час або покриття без дизайну. Не обов’язково відчитувати клієнта як першокласника або кидати в чорний список.

А якщо чоловік мрії кличе на відпочинок, ну зробіть ви дівчині манікюр поза запису, як виняток. Ви станете її рятівницею, вона запам’ятає це назавжди і буде вдячна.

КРИТИКУВАТИ ДИЗАЙН. ВІДМОВЛЯТИ ВІД ОБРАНОГО АБО ГОВОРИТИ, ЩО ЦЕ НЕ МОДНО ЗАРАЗ.

Запам’ятайте: якщо ви зробите клієнту те, в чому йому всі відмовляли, він ваш навіки. Навіть якщо вам здається, що це некрасиво. Ви забудете про це через годину, а вона буде щаслива цілий місяць.

Майстри, які роблять дивні дизайни, виконують самі божевільні і автентичні ідеї, зараз просто на піку.

НЕ ЗВЕРТАТИ УВАГУ НА ПРОБЛЕМИ.

Клієнт просить щось поміняти, наприклад, допомогти зі сколами або відшаруванням. Адже ніхто з майстрів нічого вдіяти не може.

Потрібно обов’язково звернути увагу на прохання, постаратися підібрати матеріал, пояснити через які внутрішні проблеми це може відбуватися.

ПЛІТКУВАТИ.

Обговорювати інших клієнтів або скаржитися на своє життя точно не варто.

Зрозумійте, що для вас, як для майстра – це просто щоденна робота, а для клієнта – це вечір краси раз в 3 тижні. І вона хоче зарядитися від вас цієї “красивою” енергетикою.

Тому ви завжди позитивна, красиво нафарбована, в чистій формі. До таких майстрів тягнуться, хочуть прийти до них ще раз.

Все це зовсім не означає, що потрібно приймати будь-яких людей і підлаштовуватися під будь-які форс-мажори. НІ. Ви самі визначаєте список ваших клієнтів. Не варто працювати з тими, хто вас не поважає.

Любіть себе і залишайтеся професіоналом в будь-якій ситуації.

0 коментарів

Опублікувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *